Alle patienter modtager en oversigt over, hvilke ydelser
lægen, sygeplejersken m.fl. har registreret for konsultationen. Du vil
automatisk få en notifikation via Min Læge app med info om de ydelser der er
registreret. Notifikationen kommer hverdagen efter ydelsen er registreret. Vi
vil indimellem efterregistrere ved ydelsesgennemgang, således at en ydelse
enten tilføjes, fjernes eller rettes. Der kan gå op til ca. 8 uger før en
rettelse slår igennem i din oversigt.

Ydelserne som lægen registrerer svarer til den pris Regionen
eller Kommunen betaler i primærsektoren/almen praksis for de undersøgelser
eller tiltag lægen gør under eller i forbindelse med din behandling,
medicinering osv.

Du skal ikke foretage noget når du ser ydelsesoversigten. I
forbindelse med en konsultation, kan der forekomme tillægsydelser, fx når du
får taget en blodprøve eller bliver podet i halsen. Andre undersøgelser findes
der ikke tillægsydelser for, fx at måle blodtryk.

Det forekommer, at der registreres en ydelse, selvom du ikke selv har været
involveret direkte, fx hvis lægen kommunikerer med hjemmeplejen, jobcentret,
hospitalet eller apoteket om en problemstilling der vedrører dig.

Ønsker du ikke at få notifikationer, kan du slå det fra i
app’en under indstillinger.